Πολιτική Επιστροφών

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2117503884 (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:00 – 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 09:00 – 21:00) ή στο e-mail: store@damenoblesse.gr.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Μετά την αποστολή των προϊόντων μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Για την ακύρωση της παραγγελίας σας, στείλτε μας email με θέμα «Ακύρωση παραγγελίας με αριθ. (αριθμός της παραγγελίας σας)». Για να εξεταστεί το αίτημά σας για ακύρωση θα πρέπει να σταλεί από το e-mail που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία σας.

Επικοινωνήστε με το Damenoblesse.gr στο e-mail: store@damenoblesse.gr για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων). Επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρηματικής μεταφοράς (εντολέα και δικαιούχου) από διαφορετική τράπεζα.

Αλλαγές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς). Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, ταμπελάκια, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Αλλαγές μη ελαττωματικών προϊόντων δεν γίνονται δεκτές: i) σε αγαθά τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, ii) σε αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, iii) σε αγαθά που παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα και iv) σε αγαθά τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, v) σε αγαθά (καλλυντικά και είδη περιποίησης) τα οποία δεν φέρουν προστατευτική ζελατίνα και για λόγους προστασίας της υγείας των καταναλωτών δεν αλλάζονται. Συγκεκριμένα, δεν γίνονται δεκτά προς επιστροφή, κραγιόν και σκιές (εκτός αν φέρουν προστατευτική ζελατίνα), Eyeliners, lipliners, Mascara, Lip Gloss, Concealers, Μάσκαρα Φρυδιών, Βερνίκια (και Βάσεις Βερνίκια, Top Coats Νυχιών, Θεραπείες Νυχιών), Τριχολαβίδες, Eye Lash Curler, Λίμες Χειρός, Νυχοκόπτες, Ράσπες, Ψαλίδια, Μολύβια Ματιών, Μολύβια Χειλιών, Μολύβια φρυδιών, Προϊόντα Βαφής Ρίζας, Αποσμητικά, Σετ / Εργαλεία Ξυρίσματος, πινέλα και οποιοδήποτε προϊόν που έρχεται σε επαφή με το σώμα και δε φέρει προστατευτική ζελατίνα από τον κατασκευαστή.

Πριν την επιστροφή προϊόντος λόγω αλλαγής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Damenoblesse.gr στο e-mail: store@damenoblesse.gr για να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις και τους περιορισμούς αλλαγής των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος λόγω αλλαγής: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς). Κατόπιν στείλτε το προϊόν στην εταιρεία DAME NOBLESSE, στον Κορυδαλλό Αττικής, οδός Ηπείρου, αριθ. 74, Τ.Κ. 18121.

Περαιτέρω προϋποθέσεις και διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής

  1. Προϊόντα με ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση που παραλάβατε από το κατάστημά μας ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2117503884 ή στο e-mail: store@damenoblesse.gr, ώστε να σας συμβουλέψουμε για τις δυνατότητες αλλαγής / αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος. Παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος και του ελαττώματος στο e-mail store@damenoblesse.gr ώστε να ελέγξουμε και να σας ενημερώσουμε αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την επιστροφή. Για αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγείλατε, δεν χρεώνεστε με έξοδα μεταφοράς (αποστολής και επιστροφής).

  1. Προϊόντα χωρίς ελαττώματα

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που προμηθευτήκατε από το Damenoblesse.gr με κάποιο άλλο, οφείλετε να τηρήσετε τις ως άνω διαδικασίες και προϋποθέσεις. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών ή εσφαλμένων προϊόντων επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα μεταφοράς. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τα έξοδα επιστροφής στο κατάστημα των προϊόντων προς αντικατάσταση, όσο και τα έξοδα αποστολής των νέων προϊόντων.

Εάν είστε καταναλωτής και επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τους μπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, εφόσον τα προϊόντα είναι κατάλληλα προς επιστροφή κατά τις διακρίσεις που ακολουθούν και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σας με την εταιρεία DAME NOBLESSE εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία DAME NOBLESSE, που εδρεύει στον δήμο Κορυδαλλού Αττικής, οδός Ηπείρου, αριθ. 74, Τ.Κ. 18121, e-mail: store@damenoblesse.gr, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό πώλησης.  

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία., ε) στην προμήθεια προϊόντων όπως κραγιόν και σκιές (εκτός αν φέρουν προστατευτική ζελατίνα), Eyeliners, lipliners, Mascara, Lip Gloss, Concealers, Μάσκαρα Φρυδιών, Βερνίκια (και Βάσεις Βερνίκια, Top Coats Νυχιών, Θεραπείες Νυχιών), Τριχολαβίδες, Eye Lash Curler, Λίμες Χειρός , Νυχοκόπτες, Ράσπες, Ψαλίδια, Μολύβια Ματιών, Μολύβια Χειλιών, Μολύβια φρυδιών, Προϊόντα Βαφής Ρίζας, Αποσμητικά, Σετ / Εργαλεία Ξυρίσματος, πινέλα και οποιοδήποτε προϊόν που έρχεται σε επαφή με το σώμα και δε φέρει προστατευτική ζελατίνα από τον κατασκευαστή.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο α)  εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από την Εταιρεία μας του διαφορετικού αυτού μέσου ή β) εφόσον η αρχική συναλλαγή σας επιβαρύνθηκε με έξοδα, τα, δε, έξοδα θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή δεν είναι δυνατή ή συνεπάγεται έξοδα για την Εταιρεία μας, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

β) Επιστροφή προϊόντων:

Πριν την επιστροφή των προϊόντων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: store@damenoblesse.gr για να σας ενημερώσουμε αν το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει για τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Τα προϊόντα συνοδεύονταν από το νομίμως εκδοθέν παραστατικό πώλησης. Για να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το Damenoblesse.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το πρωτότυπο παραστατικό ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, καρτελάκια, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Διαδικασία: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη αγοράς) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης. Κατόπιν στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα στην εταιρεία DAME NOBLESSE, οδός Ηπείρου, αριθ. 74, Τ.Κ. 18121 Κορυδαλλός Αττικής.

Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα αποστέλλεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Damenoblesse.gr, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση store@damenoblesse.gr. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.

Top Img back to top